woensdag 10 maart 2010

Hee daar!

Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Het lijkt mij wel zo leuk om mijzelf eerst eens even voor te stellen.

Mijn naam is Nikki Buitendijk (toch wel overduidelijk) en ik ben 21 jaar. Ik begon deze blog toen ik nog journalistiek studeerde aan de Fontys Hogeschool voor Journalistiek. Na ruim twee jaar ben ik daarmee gestopt. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad in Tilburg, maar de opleiding paste toch niet bij mij. In september begin ik met de studie communicatie media design in Utrecht.

Mijn liefde voor schrijven (hoe cliché klinkt dat) is uiteraard al heel vroeg begonnen. Ooit schreef ik verhaaltjes over Rabekka die vanuit school naar haar oma ging om een bo-ter-ham te eten. Ik begon al vroeg met websites en was al snel in de ban van allemaal technologische dingetjes zoals foto- en videocamera's. Ik heb een lange tijd een personal blog gehad, maar ik werd die een beetje zat. Na een tijd miste ik het bloggen, waardoor deze blog is ontstaan. In het begin plaatste ik hier van alles op, inmiddels is dit eerder een soort portfolio geworden.

Natuurlijk houd ik van meer dingen dan alleen maar schrijven. Ik ben gek van muziek (zingen), toneel (acteren) en lekker met vrienden drankjes doen slash dansen op slechte (geleerd tijdens mijn Brabantse tijd) of goede muziek. Verder is mijn familie het allerbelangrijkste wat ik heb, en ik weet wel zeker dat dat altijd zo zal blijven.

Goed, volgens mij ben ik redelijk los gegaan. Als er nog vragen zijn, wat ik sterk betwijfel, kunnen die altijd gesteld worden bij de comments (dus gewoon reacties) of via een e-mail. En comments worden trouwens altijd gewaardeerd ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten